CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 29, 2008

SeNyumlAh aNdAi ItU pEnAwArNyA


Apa nak mulakan masa mula menaip aku cukup susah nak fikir, jadi aku tulis apa yang terdetik di hati masa nak menulis jadi tak perlu aku berfikir panjang sangat,jadi apa di hati terzahir di ruang ini. Ini, yang sedang dibaca ni. Ruang ini sememangnya sudah aku namakan 'Warkah Jiwa'..bermakna cerita tentang jiwa bebas dilaungkan tuan empunya jasad disini..Yang pahit kelat walau sukar nak ditelan terpaksa juga ditelan, adat kita,manusia. Tepuklah dada,tanyalah rasa..tiada apa nk aku sampaikan untuk entri kali ni..Puasa pun dah tak lama kan. Sekejap masa berlalu.Minta maaf kawan rakan sahabat aku. Niat jahat tiada, sekadar manusia biasa.Tak boleh lari dari silap.

Salam Lena Semua.
Yang Maha Tercinta. Ampun.

0 comments: